Postanite korisnik naših usluga i uverite se u kvalitet i profesionalnost koju Vam možemo pružiti...
SERVIS I ODRŽAVANJE
Sve procedure prilikom servisa i održavanja su propisane od strane proizvodača predmetnih mašina a i usaglašene su sa standardom ISO 9001:2001. Svakom servisu ili remontu pristupamo detaljno i pažljivo. Naš kupac nakon svake defektaže dobija overen defektacioni list a nakon svakog servisa dobija zapisnik radova koji opisuje vrstu radova nad mašinom, spisak ugrađenih rezervnih delova, napomene u toku rukovanja, predloge za sledeći servis, savete i sl.
U našoj referenc listi možete videti širok asortiman različitih kompresora i pumpi nad kojima smo radili remonte.
Možemo da Vam ponudimo uslugu servisa za sledeće:
KOMPRESORI:
klipni, rotacioni i spiralni (vijčani) kompresori (podela po konstrukciji) koji za radni fluid koriste vazduh, tečno-naftni gas TNG, vodonik, amonijak itd;
PUMPE:
klipne, centrifugalne, krilne itd., koji za radni fluid koriste vodu, tečno-naftni gas TNG, ulje, goriva, pesticide, fekalije i sl.
TURBINE:
parne turbine
ZA ONE KOJI ŽELE DA ZNAJU VIŠE :
KLIPNI KOMPRESORI
Klipni kompresori su mašine za proizvodnju sabijenog vazduha kod kojih se sabijanje vrši u cilindru pomoću klipa. Klip može komprimovati vazduh dok se kreće u jednom ili oba pravca. U prvom slučaju definiše se kao jednostepeni, dok se u drugom slučaju naziva dvostepeni. Klipni kompresori mogu imati jedan ili više cilindara. Mogu biti pokretni ili stacionarni.
ROTACIONI KOMPRESORI
Princip rada rotacionih kompresora je u tome, da pomoću sistema lamela, koje deluje kao zatvarači, obrtanjem rotora sabijaju vazduh. Rotor se nalazi u cilindru u kome se vrši sabijanje vazduha, i u odnosu na njega je ekscentrično postavljen. Rotacioni kompresori pružaju nekoliko prednosti u poređenu sa klipnim kompresorima, kao što su kompaktnost, manja težina, uniforman protok, različiti izlazi, bezbedno rukovanje i dug vek trajanja.
SPIRALNI KOMPRESORI
Radni elementi spiralnog kompresora su dva helikoidna rotora, koji se međusobno zahvataju. U njihovom međuprostoru vrši se sabijanje vazduha. Pogonski "muški" rotor ima četiri lopatice i obrće se 50 % brže od "ženskog" rotora sa šest žljebova. Kako vazduh uđe i prolazi kroz kompresor, on se komprimuje u prostoru između žljebova. Otvori za ulaz i izlaz vazduha na krajevima rotora automatski se otvaraju i zatvaraju za vreme rada kompresora.
Ovi kompresori se proizvode u relativno širokom opsegu kapaciteta, sa jednostepenom ili višestepenom kompresijom i sa rotorima koji funkcionišu bez podmazivanja ili sa uljnim podmazivanjem.
U poređenju sa ostalim tipovima kompresora, nude više prednosti kao npr.:
• tihi rad koji zadovoljava zakonska ograničenja za buku, sa ili bez gubitaka na izlazu
• mali broj pokretnih delova, sa minimalnim mehaničkim habanjem i neznatnim zahtevima za održavanjem
• automatska kontrola koja reguliše brzinu rada tako da se na izlazu dobija zahtevani pritisak
• sa neznatnom ili bez pulsacije u protoku vazduha i zbog toga smanjenim vibracijama
PARNA TURBINA
Parna turbina pripada grupi toplotnih motora, poput motora sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS) i parne mašine, koji pretvaraju toplotnu energiju u mehanički rad. Sa druge strane, parna turbina spada u grupu turbomašina zajedno sa pumpama, ventilatorima, hidrauličnim i gasnim turbinama i turbokompresorima.