Preduzeće Bomix d.o.o. definiše svoju politiku kvaliteta. Politika kvaliteta, kao deo poslovne politike preduzeća, daje okvir za utvrđivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta. Uspostavljanjem i poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom (QMS) ispunjavamo zahteve i očekivanja: korisnika, vlasnika, zaposlenih i društva u celini.
Svi naši zaposleni su odgovorni za kvalitet procesa usluga koje obavljaju, prihvatajući stalna poboljšavanja i preventivna delovanja, kao prepoznatljiv stil rada Bomix-a. Poboljšanjem sistema kvaliteta QMS-a ispunjavamo zahteve i očekivanje korisnika, vlasnika, zaposlenih i društva u celini. __ Osnovni ciljevi politike kvaliteta su:
• efektivan sistem menadžmenta kvaliteta, prema zahtevima JUS ISO 9001:2001, poštujuci zakone, propise, standarde i specifikacije,
• pružanje usluga prema zahtevu i očekivanju korisnika omogućava povećanje poverenja naših korisnika u kvalitet naših usluga.
Osposobljenost i motivacija za timski rad, u kome se ceni i koristi iskustvo i veština svakog zaposlenog je garancija da ce se održavati i unapređivati kvalitet procesa i usluga u cilju zadovoljavanja korisnika. Direktor obezbeđuje da je svima u preduzeću politika kvaliteta dostupna i objašnjena.Politika kvaliteta se preispituje najmanje jednom godišnje da bi se utvrdila efikasnost ciljeva politike kvaliteta.